II Canicross de l'Emprunyà 2014

Diumenge 2 de Febrer, toca agafar els trastos i dirigir-nos cap a Gavà on se celebra el 2n canicross i mitja Marató de Muntanya !! En aquest cas farem el canicross, que el tema de 21 km encara em queden uns quants dies per recuperar del tot mi "pata izquierda maldita" jeje 

Venia de dos setmanes sense poder entrenar gens, amb al Jan li havia fet alguna petita caminata de 5-6 km i sobretot jugar a recollir freesbes perquè almenys no perdes tan cardio... i jo, ja m'espabilaria com pogués ! jeje L'any passat ja vem fer el canirross (tot i perdrens a mig recorregut), però tot i havent variat el track més o menys sabia per on anaven els tiros.. així que no em preocupava gaire i m'ho agafaria com un entreno jeje

Arribem a Gavà justos de temps, ens perdem una mica per el poble, i finalment arribem a la "zona d'aparcament", ja que principalment eren carrers del poble.. aparquem a la conxinxina i baixem volant per anar a agafar dorsals i control veterinari. Saludem als companys que ens anem trobant, pasem controls, i torneeeeem altre cop corrents cap al cotxe per canviar-me les bambes, posar-me els estris de canicross, vesti al Jan, i posar-me el gps.... mmm Garmin? Where is it??? No el trobo per enlloc, així que espero que me l'hagi deixat a casa ! Es pot corre perfectament sense ell, però per controlar l'hora de la sortida no va malament portar un rellotge a sobre jeje Em dona per fer una ullada al meu voltant i no veig cap gos ni corredor...mmm mal, mu mal. Agafo el Jan, una mica més i m'el emporto a coll xD, i directes cap a la sortida, pel camí ens trobem amb l'Oscar i el Beni que també van tard, així arribem acompanyats xD I pels pèls entrem en el caixó de sortida on tothom ja estava apunt... el Jan aconsegueix treures el morrió en un moment meu de descuit i ja no dona temps... MEEEEEECC y salvese quien pueda !! El Jan fa una sortida "algo controlada", ja que per sort la meva, només li dona per mossegar el tir, fins que es dona compte que estem corrent i adióssss caderaaa !

Emprenem camí per un agradable tram peatonal que anem adelantant corredors, pel mig faig una crida als coneguts que fan fotos de AHI VA EL MORRIÓ ! el tiro cap una banda i continuem endavant. Ens posem a cavall del Marc i el Nug que tira com un campió i creuem totes "les rambles" amb ells, dic rambles perquè aquest primers km's no para de passar gent corrent o caminant en contra direcció i el Jan te ganeta i li fa algunes muecas alguna corredor... santa paciència.. creuem carretera i arribem al tram que ja vaig odiar l'any passat i aquest any o torno a fer. Tram de pujada, sol a tota l'esquena i la calor comença a notar-se (no per mi sino pel Jan). Ens prenem em filosofia la pujadeta fins que ens trobem un control que ens indica cap a l'esquerra.
Tram primer peatonal
Les "rambles"
Per fi, senders senders i més senders, i obacs !! Perefecte, el Jan es fica les piles i jo procuro mirar on trepitjo ja que no té gens de ganes de parar, molt bé Jan ! Aconseguim agafar els que haviem perdut de vista en la nostre "caminata en cuesta", fins arribar a la fi del sender en una lleu pujadeta acabant en pista. Comença baixada pronunciada en pista i anem escursant distancia amb els que portavem a davant fins que un cavall apareix al mig de la pista !! I la senyora no se li acudeix res més de atravesar el cavall en tota la pista, senyora apartiiiiiiiiisss !! "Tranquila, esta acostumat als gossos!" Em sembla perfecte, però el Jan no als cavalls jaja Pasem el potrillo, i segueixo instintvament als corredors ja que no veig cap marca per enlloc, anem trotant fins arribar a l'avituallament que fem una lleu parada perquè el Jan es remulli la boca.

Continuem cap avall i arribem a la intersecció que ja haviem passat casi al inci de la cursa, pugem per una mini-paret vertical, continuem a la dreta i STOP ! Els corredors es paren i van tots camp a través, la senyal de marcatge de recorregut no es veia i s'havien anat tots cap a una altre banda, i nos a darrera d'ells.. no problema, aconseguim agafar el sender bo i per darrera ens apareix el Marc amb el Nug que també s'havien anat a donar una volteta jeje Anem tot el grup trotant pel el sender en baixada que venia, i jo vaig frenant el Jan, ja que el terreny era una mica irregular i al mossu li ha donat per tibar com un condenat. 


En un tram de mig-pista anem en peloton i tots volent passar davant de l'altre, els nervis i el neguit s'apodera de tothom i una noia cau al terra, ho veig una mica de lluny, es paren 3 o 4 corredors per comprovar que no ha estat res i continuem tots pelgats cap endavant... arribem al tram peatonal del principi i ESPARTANOSS !! Tal sensació se sent a l'ambient i les ancies per arribar primer en aquell grup són presents, el Jan va perfecte fins que diviso a un bon semarità passejant pel caminet... senyoorr !! Afluixo i em situo totalment a la banda contraria perquè el Jan no s'el mengi, maniobra que desconcentra al Jan que no sap si ha de tirar, parar ... i desideix mig parar ja que el cotxe esta allà, per tant per ell ja ha arribat a lloc jaja NOOOOOOOO, una mica més Janet ! L'animo a corre, arribem al "agradable" tram de conoss que els gossos van més despistats que una altre cosa, una noia se li enva la gosseta cap a una banda nosaltres anem darrera, el Jan es despista, ens fotem un embolic tots plegats a 200 m de l'arribada... molt entretingut !! jaja Una mica més d'empenta i aconseguim passar l'arc d'arribada ! Ja ha costat ja ! jeje



Finalment arribem sisens en femení sènior, cosa que podia estar pitjor, ja que entre que anava a mig gas i els despistes constants que ha tingut el Jan, ha estat una cursa per enmarcar ! jeje El besó de la meva cama esquerra queda totalment pillat degut a la lessió del tormell que encara esta present.. a fer bondat una mica i a posar-se cremetes i massatgets.. en definitiva he acabat pitjor del que he arribat jeje Ens quedem a mirar la desfilada de gossos en adopció que aporta Olescan mentre em mejo el meu esmorzar, fem foto de grup amb els del club i per acabar la jornada ens anem cap a la platja a fer una mica el pamplines jeje

Foto de Club
Ho sento, però aquest cop no hi ha track, el gps estava a casa carregant-se, vagi a ser que em quedes sense bateria !! jeje Personalment penso que la zona de sortida i stands estava més ben situada l'any passat, ja que per la mitja marató es perfecta la d'aquest any, per canicross és una mica cahòtica, per la resta molt bé :) 
Ara fins la pròxima a Vallbona d'Anoia !! :D


No hay comentarios:

Publicar un comentario