II Canicross Vallbona d'Anoia 2012

Un altre diumenge de canicross ! Aquest cop a Vallbona d'Anoia, a tocar d'Igualada, així que ben apropet de casa i de pas ens estalviem un bon madrugón !

Arribem al poble, donem unes quantes voltes per no perdre la tradició de no trobar la situació a la primera... Trobem la zona d'aparcament i ja observem que no hi ha molts corredors, pero tot així deu ni dó ! Anem a pasar control veterinari i recollida de dorsal, saludem als companys habituals de canicross, i anem a fer una ullada a la sortida, aquest cop no es en pelotón sino de 6 en 6 i separats en valles, guai ! Tot i que el Jan això li és igual em sembla a mi, farà el mateix paper de sempre jeje

Ja amb tot el materials de canciross posat anem a escalfar una miqueta per no sortir freds i ens direccionem cap a la sortida, apunt per 8,8 km ! Som-hi Jan ! Ens van cridant per situar-nos.... 3,2,1... sortida !! A les 9:30h en punt sortiem els primers 6 corredors, el Jan surt sense morrió i no perd la tradició de mossegar el tir en els seus primers metres, fins que es centra i surt flexat en busca del Beni i la Pepa que estaven per allà davant, girem cap a l'esquerra per els carrers del poble i arribem a un petit senderó en baixada bastant pronunciada i el Jan tirant com un burru, frena Jan que m'estampo !!! i casi... apunt vaig anar d'anar al terra i de menjar-me un arbre jeje al final el freno una mica aguantant-me amb un arbre i el Beni patint per la meva salut jaja S'acaba la baixada i el deixo que vagi tirant al seu ritme, tornem a entrar al poble i aquest tram se li fa una mica pesat, a ell li agrada la terra ! jeje Finalment arribem  la pista, que torna a ser una baixada bastant empinada, pero ens entretenim amb un braco que no te moltes ganes de correr  i ara adelantem nosaltres, ara ells...
Parlamentant amb el Jan avanç de sortir
A correr !!

Anem tirant per la pista, que ja es comença a notar el falso llano que segueix durant bastants km's, arribem a uns bassals que el Jan s'ha d'anar aturant en cada un d'ells.. ens comencen a passar els corredors que han sortit en les sortides posteriors a la nostre... vaaaa Jaaan que no es hora de jugar amb l'aigua ! Mala cosa ... la pista poc a poc es va transformant en una mini-riera i raja aigua per tot arreu... bueno, sembla que al final es cansa de tanta aigua i li dona per treballar una mica i estirar de mi !! jeje

Tot i que veien el que depara el pròxim km casi prefereixo l'aigua ! Una furgoneta a de passar si o si per la pista... el Jan va mirant endarrera fins que al final em paro i la deixo passar... i com no, el Janet ha d'anar a mossegar-la... després uns amb una moto... lo mismo... i ja els caminants que passejant per allà al mig !! Un km de pures distraccions ! El Josep i el Santi ens adelanten i el Jan es comença a picar, agafa bon ritme i em toca donar-li a les cames ! jeje  Arribem a la 3ra baixada empinada de la cursa i quan arribem abaix escoltem la veu d'una noia que no va gaire lluny de nosaltres, uoh Núria, apreta el cul que el Jan va fantàstic, no t'entretinguis !

Acabem amb la zona d'horts i emprenem un corriol en pujada bastant brusca, el Santiago el tenim a tocar així que inetento no perdre'l de vista, emprenem una pista on ja es veu clarament el poble, ens fan passar per un camp sembrat (això al Jan li encanta!!) i tira com un burricot, som-hi som-hi !! Fins que veu el papa Rafa ! Noooo Jaaan tenim de continuar, ja ve el Rafa !! Mal moment per papitis jeje Perdrem una mica de tirada però la torna agafar en veure zona coneguda, últim tram d'asfalt en pujada, i a l'esquerra el caminet que ens porta directes a l'arribada !! Feina feta !

Moment papitis
Amb els dubtes de si he arribat 1r o 2na, ens quedem per allà estirant i de seguida anar al cotxe a posar-nos algo de roba que l'aire és fresquet !! Seguidament anem a buscar l'esmorzar i a veure l'exhibició de una unitat canina de rescat per esperar l'entrega de premis.

Avisen per l'entrega de premis i finalment segons !! No ens podem queixar ! El que esta clar es que hem disfrutat de la cursa, i el Jan més que jo que és lo important !! Pel meu gust potser massa pista, però l'aquapark del mig ha ajudat a amanitzar el tram de pista. Després de l'entrega fan sorteig de material i ens toca un cubo per posar el sac de pinso, no esta malament ! Felicitar a tots els que veu guanyar i tots els que veu correr disfrutant de cada moment del vostre gos ! AH! I sobretot a la Pepa, i al Beni també jaja, una maginfica segona posició en veterans !!
Entrega de premis Senior Femení
Tornem cap a casa ben contents i amb ganes de una bona dutxa ! I el Jan de fer el vago la resta del dia ! jeje
La propera cap al Garraf, a Vilanova i la Geltrú, l'any passat ja vem patir una mica en aquesta cursa, haviam que tal aquest any !

Com sempre, us deixo el track del canicross: