Punk Trail Salelles 2014

1 any després... tornem a una Punk-Trail ! Després del debut en una d'aquestes "curses" l'any passat, en la Punk-Trail de Fonollosa, per raons varies no he pogut tornar a participar fins a dia d'avui.. tot una llàstima ! M'informo dels recorreguts de la punki de Salelles (nocturna, per donar més emoció jeje) ... la curta de 10km i la llarga de 19km... crec que ens quedem amb la de 19... error !!!!! Resulta que han canviat el recorreguts aquest any i són 14 i 23 km... pos ahora que me fijo, estic indecisa, però com aquestes "curses" són molt obertes i lliberals... si eso ja decidiré el circuit quan porti 10 km jaja

Al tema! Ens adracem cap a Salelles sobre les 21h, amb una bossa ben carregada d'aliments ,5 eurets apunt per la cinta del cap punki i el frontal, anem a per la pulsereta florescent de "dorsal" i apa som-hi a ... escalfar? xD Nooo, total pa qué. A "linea" de sortida encara no sabia quin circuit fer... el David segur que faria el llarga, la Guada estava com jo pero tirava més pel curt... i l'Anna i companyia segur que feien el curt, sobretot l'Anna que parla més que camina en tot el circuit jaja Ja es veurà !! 

En el mogollón de sortida ja estem al 100% en ambient punki, gent més pre-disposada a beure birres i passar-s'ho bé que a corre, d'altres amb cara d'ilusió per ser la seva primera punk, d'altres amb la mateixa encara que en portin 300... tots amb moltes ganes !! Es pronuncia un petit discurs previ a la sortida i memorial a un dels Koala's que ens ha deixat ... i només falta que sonin els trabucs per començar a corre !! 3...2...1... paaaaaaaaaaaaaaaataaaamm !! A correr !

Sortim xino-xano, i en pocs metres el David ja es comença a desbancar, l'Anna ja ha començat a caminar i jo i la Guada ens quedem juntes per anar fent, en les pujadetes tiro més que ella i decideixo anar tirant endavant ! Ens veiem Guada !!... som-hi som-hi ! El dia es va tancant, i la gent començar a engegar frontals, i els senders ja són presents, d'aquells que no són ni pujada ni baixada però tenen pedres malparides que has d'anar amb mil ulls... anem fent i pel km4 arriba el moment en que la visió esta una mica saturada entre foscor i llums de frontals que van i anem passant.. i ostion al canto !! El tormell tocat fa de les seves amb una pedruscu, s'em torça de malamanera i em menjo el terra amb genolls, mans, braços .. cuerpo a tierra ! Els 3 nois que venen darrera es paren ajudar-me.. okokoko no pasa nada.. inspira respira.. quatre moratones no són res... xDD I el tormell a lo modo Pedraforca: no paris i no sentirás dolor jajaja Tot i així faig un trocet caminant, la gent molt amable va preguntant si estic bé  i finalment m'atrapa la Guada, m'ajunto amb ella i anem tirant, ara ja si amb el frontal engegat ! jeje 

Tornen a venir pujadetes i torno a deixar la Guada endarrera, en el senders em col·loco entre una noia i un noi i anem petant la xerrada, ara s'entrebanca un, després un altre, la nit cada cop es més present i el primer avituallament també !! Però avanç, toca un trocet escarpós de trialera molt bufó que provoca un tap, moment en que la gent sempre aprofita per aplaudir, cridar, i mofar-se de tot el que passa ! Això es esperit punki ! Trempagem un senderó molt dinàmic i ens topem de nassos amb el 1r avituallament !! Música, birra, pica-pica, pistoles d'aigua i gel desfet però gel !! Vinga gel a les ferides, aigua fred.. i oohhh alivio momentani !! Sembla que el tormell va tirant, però ja fa estona que he decidit que em retiro al circuit de 14 km jeje Just quan anava abandonar l'avituallament arriba la Guada, ens creuem 4 paraules i adiossss !

Vinga que arriba la pujada !! Tot una pista per endavant de pujada... pujada... espera que em sembla que torna a venir pujada... ara una curca ara l'altre i "en un tres i no res" ja se sent el 2n avituallament, ben amunt que esta i la piràmide feta de cubitos de coloraines es veu des de ben lluny, vinga que ja arribem !! Pocs metres avanç em paro per no frenar de cop, ja que veig un altre tap a peu de pirámide i sorpresa !! La gent a preparat una passada de tubuss olé olé el que em faltava tal com portava el genoll jaja pero no passa res, si s'ha de pasar es pasa, total, que més em pot pasar.. doncs a l'altre banda enfilar-me a un andami per tocar l'esquella d'una vaca, fantàstic ! jaja Música a tot drap i un cop pasada la min-gimnaca: avituallament ! Una galeteta... aigua.. aigua i més aigua !

Pregunto cap on és el circuit curt i apa vinga que fa pujada ! Trialeres d'aquelles que tens les potes molt llargues o t'has d'ajudar una miqueta.. jeje i pata-pum ! En un moment que col·loco la mà al terra per empentar-me cap amunt: aaaaau !! Que collons ha estat això !! Em noto una punxada-picada-mossegada a un dels dits de la mà esquerra: pero queee !!! Va, va segur, que es una herbota que estava per allà.. continua corrent i no i pensis bffff a partir d'aquí i ja superats 11 km nose que va ser pitjor, el mal que m'anava causant la picada que m'arribava fins a sota l'aixella o les trialeres tan en baixada i en pujada que anava trempejant com podia entre tormell, ferides i picada, anava feta un mapa !! jaja Per dins pensava.. només queden 3 km de res! Au vinga que ja ho tenim !! Pel camí anava deixant pas, ja que era ben concient que anava a ritme de tortuga amb caminador i no volia molestar :)

Sender, trialera, s'anaven convinant i en els senders planers aprofitava per donar un punt més de velocitat, última trialera en baixada i als seus peus l'últim avituallament amb sorpresa inclosa, del no res van sortit tot un grup de punkis amb avalancha: pistoles d'aigua, porres inflables de tot per emprenyar una mica !! jeje La veritat és que ho vaig agrair ja que entre la sorpresa i el bon moment de presecució s'em van anar del cap tots els problemes !! Una miqueta d'aigua per mullar la boca i ara per ara el que més em preocupava era la picada que anava bullint.. vinga a per l'últim km !! Que es pla, fa baixada i a més en pista, perfecte !!

El tramet de pista últim se fa lleuger, sense entrebanca (que extrany jeje) i ja de seguida escolto el fragor de la festa que hi ha muntada a l'arribada, entro per dins el poblet, quatre cases i arribada al tractor amarillo !! Repte conseguit amb penes i treballs, però fet !

Em dirigeixo de seguida  a per gel, l'infermera titular de la moguda m'atén perfectament i m'envaig en busca d'algo de menjar.. ja em trobo al Rafa, el Bernat i el Jan esperant a la tropa... i poca estona després ja arriba la Guada amb el seu flamant sonriure !! Per mi la festa s'acaba ràpid, no m'entra res de menjar i m'estan entran uns escal-fred terribles... toca retirada.

Ja a casa la picada no deixa de fer de les seves i veient que ni em deixa dormir m'en vaig cap a urgències, allà m'informen que lo més probable picada d'escopri, paciència i pastilles i ja s'em passarà :(

Bueeeeeeeeeenooooooo !!! Deu ni dó quina Punk Trail !! Mira que he acabat malament de curses, però aquesta s'endú la palma !! jaja Tot i així, una vegada més m'ha encantat disfrutar del ambient punktrail, de la gent, del bon rotllo incomperable en cursa i una organització magnifica !! Espero que s'hagi pogut recollir forces aliments i la festa no només sigui això, sino una ajuda per aquelles que ho necessitin!!

Apa, ara per la pròxima si encara m'aguanto dreta ! jjaja

Salut i km's!

P.D: He decidit no publicar cap foto, són curses que s'han de corre, disfrutar i veure-ho en primera persona ! Perquè tot el que puguis veure o sentir serà poc en comparació el que pots trobar !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario