10km Vallhonesta, 10é Aniversari

Diumenge que no toca treballar... diumenge de cursa !! I al costat de casa, 10km de Vallhonesta a Sant Vicenç de Castellet. Aquesta feia dies que l'anava preparant amb la gent del Club Esquaix Athletic de Sant Vicenç, gent que s'ho ha currat molt planejant entrenament i quedades en grup en diferents nivells per arribar el dia de la cursa ben fort ! jeje Llàstima que no hagi pogut assitir a molt en companyia :(
Dia 21 de Setembre ha arribat ! Toca llevar-se, esmorzar i treure el Jan a que faci una mica el burro, ho sento Jan però aquest cop et toca quedar-te a casa. De camí algo de fruita per reforçar energies i extranyament aparquem a 10 m de la sortida de la cursa, tot i arribant 30 min avanç de la sortida, aquest cop el cheerleader s'ho ha currat jaja Mentres em canvio les zarpas apareix la Maite d'entre el tomulto i comentem la jugada mentres fem un parell de voltes a la poma per anar escalfant, ella em comenta que em vol fer servir de llebre i jo li dic que endavant, pero que no l'esperaria, si no haber avisat i cap problema !! 

Pel micro anem sentin que ja tindrien d'estar tots els corredors als calaixos... lalala ... fem un petit spin i ja hi som, la Maite es vol quedar al final del calaix del sub60 i em quedo amb ella, almenys ens distreiem ja que la sortida es va prolongar uns quants minuts, sort que no era canicross sino el Jan s'hauria menjat la meitat dels corredors amb mi inclosa xD

Per fi sentim el compte enrera... 5, 4, 3, 2 .... 1 ... MEEEEEC Som-hi a corre !! Adiós Maite !! Aix pobre jiji Vaig adelantant gent, ara per la dreta ara per l'esquerra, ara freno, ara acceler-ho, una sortida d'obstacles pero que vaig trempejant, fins arribar a la pujada que la gent ja no va tan feliç jeje Continuo adelantat a gent, pos si que ens hem fotut endarrera ! I tapón ! Inci del corriol de pujada i la gent es para a fer el café... paciència i pasem el primer stop&go, intento borejar alguns corredors, arribo al segon stop&go tornem a espera torn.. i ja decideixo tirar milles fins trobar alguna llebre còmode al meu ritme. Arribem al tram de pista en pujada i ja fixo ritme fins al canvi de resant que ens acompanyarà durant 1 km de pujadeta per corriol molt entretingut !! Vaig seguint els peus del corredor de davant, fins que ens topem amb un de més lent que no deixa pas... fins que li demano i sembla que li senti malament que ho faci... el paso i tiro endavant fins arribar al 2n tram de pista que ens porta al 1r avituallament i l'inici de la forta baixada en pista del següent km, baixada que no faré amb totes les forces perquè oju cuidao després arriba el tramet més dur de la cursa !
Baixada que m'adelanten algun que altre corredors, i em prenc la baixada amb filosofia, poc a poc i bona lletra, que el tormell segons com encara em fa males pasades forçant a les baixades... per fi s'acaba la baixada, se m'ha fet més llarga que la pujada!! jeje, i torna la pujada, començant en pista i xino-xano, aquí ja es comença a veure els que van una mica faltats de forces o els que han començat a tot gas i van perdent pistonada, en "pocs" metres s'inicia un diminut descens en corriol i de seguida tornem a tenir pujadetes per sender ben xulo que pasa pel Gran Roure Vell que va veient passar corredors amb el seu imponent tronc. En res arribo al següent tram de pista i continuació de la pujada i ja fins les escaletes de Vallhonesta ! Va que això ja esta !! Ostre com costa aquest trocet de pujada, cagum***** jeje ! Arribo a les Casetes i ja per fi, trenco a la dreta directa a Vallhonesta ! Escalerons dels llargs que molesten més que ajuden, i sí, faig un petit parón caminant, ho haig de reconèixer però les escales aquelles es per posar-lis una bomba ! jaja I ara si que ja puc dir, HOLA VALLHONESTA !!! 

Encaro la baixada, no sense primer fer el tramet de sander planer i rapidíssim (m'encanta aquest tramet !!) i ja empalma amb el 2n avituallament (al mateix lloc que al primer) i ara si, avall va que fa baixada !! Últim tram de baixada en pista a lo loco i com cabres por el monte (i mai millor dit) però sense perdre el seny que encara queda tooota la temporada jeje Al final de la "baixadeta" es creua el pont de l'autopista i en un tres i no res últim tram de corriol amb trocets malparits de baixada que o poses els peus on toca, o t'en vas literalment a la merda (amb perdo jeje), ja es veuen les cases del poble a tocar i ja correm sobre asfalt, ara sí, gasss !!!!

Em poso a la par amb un altre corredor que entre els dos ens fem de llebre fins arribar als 4 esgraons toca-pilotes avanç de creuar la via del tren per sota, apa alfuixa tot el que havies progresat :( i a partir d'aquí a lo que donin les cames, els pulmons i el cor !! jeje Miro el GPS i vaig prou "bé" pel repte de baixar de l'hora i tinc un colapse mental al girar en l'última recta ... entre visualitzar el crono sobre l'arribada i l'esforç de l'últim sprin, el cos i el cap sembla que tinguin un descaord i el cap diu que si i el cos que corri te mare, però que passa?? No us ha pasat mai? Bueno Núria, no t'hi posis nerviosa que no pasa res !! Si no arribes amb una 1h arribaràs amb 1h i 1 min jajaja en fi, un sprin final una mica penós jajaja 

Finalment creu la meta a 1h 0min 5 seg, un aplaudiment jaja ja podries haver apretat una mica el cul!

Espero a la Maite a l'arribada i arriba com si no hagués corregut la tia !! Molt bé !! Ens posem a fer cua per recollir la bosa d'obsequis i l'esmorzar. Ella marxa en res que ha d'anar a treballar, i nosaltres fem temps per allà, el Rafa diu que vol marxar i jo que s'esperi que no tenim presa jaja.

Arriba l'entrega de premis, comencen pels nens, segui de veterans,.. i arriben a la categoria senior, la meva sorpresa és quan em criden a mi com a tercera posició !! Olé! Això si que és sorpresa ! :D
Marxem ben contents cap a casa amb 10km a les cames i 450m d+, gens malament ! Apa a menjar un bon plat de macarrons !!

Propera cursa... li toca moure el cul al Jan ! Canicross return's !

Salut i km's !

P.D. I no per això menys important !:
Felicitar a l'organització per aquesta cursa que porta 10 anys en joc, any rera any me volgut apuntar però per H o por B no podia ser, per fi i he pogut i ha valgut molt la pena, i sobretot conèixer la gent que hi ha darrera d'ella, i la voluntat de voler fer disfrutar a la gent corrent !
Felicitats a tots vosaltres !! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario