Trail Rocacorba 2015

20 km a la vista de nou !! Després de la "trista" i casi nul·la temporada 2013-2014 que em va oferir el tormell esguinzat del Pedraforca i la destroça de la mà dreta, tornar a corre i aguantar 20 km, físicament, i moralment va costar, però per això estava allà la Maite per picar-me en una nova cursa: Trail Rocacorba (Girona), i una no és de pedra i zas... apuntada en menys de res jiji així que a preparar-se! I Jan ja saps que et toca, no baixar dels 15 km en molts entrenaments! Pobre, no soporta la calor però segur que només per no corre tan sovint ja esta desitjant que arribi jiji Al tema, que sempre m'envaig per les rames!

Teniem casi 3 mesos per endavant per preparar-nos bé, o mitjanament bé, entre-mig curses d'asfalt nadalenques, canicross, excursionetes... i sumant km's! Finalment, arriba l'1 de Febrer ! Amb les cames apunt i el cap a lloc, ens anem cap a Sils a passar el cap de setmana en comunitat i diumenge direcció a Canet d'Adri.

Per no perdre el costum, arribem amb el temps enganxat el cul, corre corre a buscar el dorsal, corre corre cap a la furgo a col·locar-te la Kamel, el dorsal i les calces bé xD i corre corre cap a la sortida ! Entre tan corre corre que voy tarde trobem un ambient increible, molta gent, molta olor a Reflex, i molts nervis barrejats amb eufòria i ganes de donar-li a les cames, com ha de ser !

Arribem hiper-puntuals a la sortida (qui ho havia de dir jaja) i en menys de que canta un gallo donen el tret de sortida: PAAAM !! Au noies, a moure el cul! Em col·loco davant la Maite i la Susana i anem passant entre la gent, tan passar que de cop em giro i ja no sé on estaven! Apa noies, vaig tirant al meu ritme que sino això em resultará una mica dur, fins l'arribada!! Em desbanco d'elles a casi res de començar, els primers km's són per pista bastant planera, algun falso llano típic pel mig, alguna baixadeta.. ideal per estirar les cames i deixar que la gent es vagi allargant, fins arribar al km3 on comença el senderó!

Sembla que al arribar al senderó també hem arribat a les Rambles de Barcelona en ple Sant Jordi! Parada fonda i a esperar el torn per anar pujant el corriol entre riures, aplaudiments i va vinga que fem tard! Anem esperant, uns més pausadament que d'altres el nostre lloc en el que serà el proper km de veure el cul del de davant i casi nules oportunitats de fer adelantaments, a partir d'aquí ens esperen 4,5km amb un desnivell positiu de 600 m, au som-hi cap amunt doncs ! Depen de com ja va bé tenir segons qui a davant per fer de llebre frenada i de pas guardar forces jeje Pujada i més pujada entre bosc fins arribar a un punt on les roques donen pas als arbres i girant el cap es pot gaudir del magnífic paisatge, val la pena l'esforç! Avanç d'arribar a Rocacorba passem per un corriolet bastant ràpid entre arbres baixos i terra humidad, d'aquells que hi disfrutes si o si! Finalment sin comerlo ni beberlo arribem al punt més alt, a l'entena de telecomunicacions ! Ue, pujada superada i ara toca baixar!!!
Entre roques arribem a Santa Maria de Rocacorba on, em sembla, hi havia un avituallament, pero no ho tinc molt clar, ja que ni el vaig veure passar... això de portar la CamelBack a les curses fa que no t'en enteris de les "parades obligades" jeje Canya a les cames i comença el corriol de baixada de 8km!!! Modo cómode per les potes i anar baixant, que entre pedres sueltes, fulles humides i troços gelats, hi ha molts números de caure pel terra! Passem per corriols molt molt xulus fins arribar a la riera de Rocacorba, que la seguirem fins a l'arribada, un sender de lo més divertit i ombrívol!
Pel camí paso a 4 corredors, un d'ells a espatlles d'un altre, sembla a ser que alguna cosa li ha passat, no m'entero molt bé de la situació en aquell moment, però veig que el suposat ferit ja esta prou ben acompanyat, així que vaig tirant milles. S'acaba el corriol, em topo de morros amb l'últim avituallament,a quí si que em paro eh, a menjar algun tros de fruita i alguna gormanderia s'enva a la boca per aguantar els últims 2 km i poc.
Ostres quins últims parell de km ! La pista a tornat i desfem tot el tram inicial, sort que és planer, suposo que em ve el baixón i les cames li donen una mica de telele ja que em trobo bastant feta pols i amb poques ganes de continuar, em paro i camino uns metres haviam si em recupero, però sembla impossible! La veritat esque no sé a què es degut, ja que 20 km els tinc bastant "sobrats" de fer, potser el dia no era el que tocaba! jeje Bé, segueixo corrent i a pocs metres de l'arribada em trobo amb el Rafa, el Marc i el Jan donant-me ànims, i fan efecte, emprenc els últims metres amb alegria i satisfacció d'acabar la primera cursa de 20 km en el meu retorn als trails! :)
M'envaig directe cap a dins el poliesportiu a buscar algo de beguda i quelcom per menjar, mentres espero que arribin la Maite i la Susana, que no triguen gaire, esteu molt fortes noies!! Ens reunim tots i anem cap a la furgo a caminar de zarpes i descansar els peuets. Tornem cap al poliesportiu a fer una mica de safreig de la cursa i... cap a Sils a per una bona dutxa!

Què dir d'aquest Trail? Fantàstic, una posta apunta per una nova temporada que l'estic agafant amb moltes ganes! Em començo a sentir com avanç amb un plus d'experiència incorporada! Gràcies Maite per fer-me apuntar a la cursa! Pocs dies després em vaig entarar que el noi que portaven a les espatlles s'havia trencat la cama, un gest molt humil els dels altres corredors per portar-lo fins al següent punt de control i baixar-lo un 6 km per corriol fins allà, deu mil aplaudiments per ells!!

Una altre a les cames! Ara a descansar i a posar la ment en la propera! Fins aviat ! :)

Track official de la cursa:

No hay comentarios:

Publicar un comentario